KERDESEK - FELELETEK


KOZLEMENY
A leggyakoribb (telefonos) kerdesekre szeretnek most valaszolni, hogy ne legyenek tobbet kerdojelek ezt illetoen.
1. NEM vagyok se taltos, se saman, se profeta, se guru, se keleti bolcs, se mester, se avatar, se boszorkany, se indian… ne kerdezzetek tobbet ilyeneket legyszi. Vagyok ami vagyok, de ezek kozul egyik se. A nevem az en nevem, nem felvett nev. Semmi kozom semmifele szankszrit akarmihez, se kelethez (Isten orizz), se holmi spiritualis vezetokhoz. Senki nem all mogottem, senkinek nem terjesztem a szavait. 
NINCS szuksegem ilyesmire. Ezzel valaszoltam arra is, hogy nem vagyok SEMMIfele kozosseg, szervezet tagja, nem vezetek senkit es nem is akarok. Kiveve az andoniscarst.  

2. NE nekem higgyetek, hanem MAGATOKnak! Ezt vegyetek NAGYON komolyan. Nem gyozom hangsulyozni.

3. Ami a naploban van, szeretnem ha ott is maradna. Nem nezem jo szemmel ha tolem ideznek barmilyen portalon is. 
Semmilyen forumon nem kivanok reszt venni es foleg nem tetszik ha eloadasokhoz hasznaljak a szavaimat olyan egyenek akik abbol epitkeznek, hogy masoktol vesznek el. Ez ervenyes a paleoszemiotikara, amit EN csinaltam es NEM volt segitsegem! Ha akkor nem volt... es kesobb se...
Ez kulonosen a jovore ervenyes. SENKINEK nem vagyok a kollegaja ebben a temaban! Az informaciokat fel lehet hasznalni, de a gondolataimat NEM. Plane nem szorol szora. Meg a legnagyobb joindulattal is karokat okozhatnak. Tovabba nem szeretem ha barki a nevemben nyilatkozik. Amit en mondtam, en vallalom. 

4. Nem kell paleoszemiotika nev alatt MASNAK a tudomanya. Barmit is fedjen ez a szo. Ezt kulonosen az elmult napok esemenyei tukreben jelentem ki nyomatekosan! 
Ennek ertelmeben az archeotechnologia, a pyramidologia, a matrixverzum, a ciklikus profecia, antheos szavakat se szivesen latnam mashol hasonlo ertelmezesben. A paleoszemiotikarol nem is beszelve. 

A paleoszemiotika NEM azonos a paleoasztronautikaval. Kerem ezt mindenki tartsa tiszteletben. Ha nem tudja, akkor inkabb ne hasznalja a szot. Az utobbi Daniken nevehez fuzodik. En se hasznalom az o termeket. Ha megis, akkor ugy kivanja az illem es a joerzes, ha mas nem - hogy megjeloljem a forrast. Azt hiszem ez igy korrekt es igy illik. Akinek meg az illemrol FOGALMA nincs, az kerem kerulje el a paleoszemiotikat messzirol. Mert nem szeretnem, ha esetlegesen lejaratodna. Ezt lehet ketfelekeppen ertelmezni. 
Mert ugy is szantam.


Comments

Popular posts from this blog

Ősi magyar nyomok észak-amerikai indián földön (HU)

Etruscan/Magyar?

Inter | HU